1ο Δημοτικό Σχολείο Πικερμίου

 

 

"Αν σκέφτεσαι για ένα χρόνο, φύτεψε ένα σπόρο. Αν σκέφτεσαι για δέκα  χρόνια φύτεψε, ένα δέντρο. Αν σκέφτεσαι για 100 χρόνια, δίδαξε ανθρώπους."

-Κομφούκιος

ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ - ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ

RSS FEED

Επισκεπτες τώρα :

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 4 επισκέπτες και κανένα μέλος

ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ:

Έτησια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2021-2022)

Αξιολόγηση Χρήστη:  / 0
ΧειρότεροΚαλύτερο 

                                                                                   

Έτησια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του ΕκπαιδευτικούΈργουτηςΣχολικήςΜονάδας(έτοςαναφοράς:2021-2022)

 

Α.ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣΧΟΛΙΚΗΣΜΟΝΑΔΑΣ

Καταγράφονταισυνοπτικάταχαρακτηριστικάκαιοιιδιαιτερότητεςτηςσχολικήςμονάδας,πουκρίνονταισημαντικάγιατηναποτύπωσητηςεικόναςτουσχολείου

 

 

 

ΠρώτηΈκθεσηΕσωτερικήςΑξιολόγησηςτουΕκπαιδευτικούΈργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2021-2022)Α.ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣΧΟΛΙΚΗΣΜΟΝΑΔΑΣ

Παρακάτω καταγράφονται επιγραμματικάτα χαρακτηριστικά καιοι ιδιαιτερότητεςτης σχολικής μονάδας,που κρίνονταισημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου.

Η συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων για την αποτίμηση της σχολικής χρονιάς 2021-2022 όπωςπροβλέπεται από τις κείμενες διατάξεις έλαβε χώρα την Παρασκευή 17-06-22 όπου συμμετείχε η πλειοψηφίατωνεκπαιδευτικώντουΣχολείου.

Το1ο ΔημοτικόΣχολείοΠικερμίουβρίσκεταιστονοικισμότου ΠικερμίουόοποίοςυπάγεταιστονΔήμοΡαφήνας–ΠικερμίουκαιστηνπεριφερειακήενότηταΑνατολικήςΑττικής.

Είναι10θέσιο οργανικά και λειτουργικά και συστεγάζεται μαζί με το2οΔημοτικό σχολείο Πικερμίου σε ένα διώροφο κτίριο κατασκευής του2014.

Πρόκειται για ένα σύγχρονο κτίριο που διαθέτει Αίθουσα Πληροφορικής, Εργαστήριο Φυσικής,Βιβλιοθήκη,Αίθουσα Τμήματος ένταξης,Γραφεία Διευθυντών, Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων, δεκαπέντε(15) αίθουσεςδιδασκαλίας. Οι αίθουσες που διαθέτει το κτίριο διαμοιράστηκανστα δύο συστεγαζόμενα σχολεία , ενώ το εργαστήριο Φυσικής και η Βιβλιοθήκη διαμορφώθηκαν σε αίθουσες διδασκαλίας προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι ανάγκες και των δύο συστεγαζόμενων σχολείων. Κάθε αίθουσα διδασκαλίας διαθέτει Η/Υ ή Laptop ,διαδραστικόπίνακακαιψηφιακόπροτζέκτορα.

Ο μαθητικός πληθυσμός ανέρχεται στους 200 μαθητές/-τριες από μεσοαστικές οικογένειες. Όλοι οι εκπαιδευτικοίΠΕ70 είναι μόνιμοι με Οργανική θέση στο Σχολείο μας. Οργανικ’η θέση επίσης έχει η εκπαιδευτικός τηςΜουσικής, της Φυσικής Αγωγής και των ΤΠΕ. Όλοι οι εκπαιδευτικοί είναι καταρτισμένοι ως προς τηντεχνολογία και παρακολουθούν τις εξελίξεις στις νέες παιδαγωγικές μεθόδους. Στο σχολείο μας υπάρχει υποδιευθυντής ΠΕ70 μόνιμος με οργανική θέση στο σχολείο.

Το τρέχον σχολικό έτος 2021-2022- όπως και τις προηγούμενες χρονιές - η μόνη αναστάτωση που δημιουργείταιστοσχολείομας,καθώςκαιστοσυστεγαζόμενοείναιηκαθυστέρησητηςλειτουργίαςτουΟλοήμερουΤμήματος.Ταδύο συστεγαζόμενα σχολεία (1ο και 2ο Δημοτικό Πικερμίου) δουλεύουμε από κοινού στα ΟλοήμεραΤμήματα, όπως προβλέπεται από την ισχύουσα Νομοθεσία περί συστεγαζόμενων σχολείων. Η καθυστέρηση τηςστελέχωσης του σχολείου μας με επαρκές προσωπικό, φέρει ως αποτέλεσμα την καθυστέρηση της λειτουργίαςτων Ολοήμερων Τμημάτων και στα δύο συστεγαζόμενα σχολεία , γεγονός που δημιουργεί αναστάτωση και δυσφορία στους γονείς κατά τους δύο πρώτους μήνες της έναρξης του σχολικού έτους.


Υπάρχειεκπαιδευτικός που έχει οργανική θέση στο τμήμα Ένταξης του σχολείο μας και παίρνει μέρος μεκαθήκοντα γραμματέα και στην ΔΕΥ μαζί με την ψυχολόγο και την κοινωνικό λειτουργό .ΟιμαθητέςτουσχολείουμαςπουέχουνμαθησιακέςδυσκολίεςαπολαμβάνουντηνπολύτιμηγιααυτούςστήριξηαπότονεξειδικευμένοεκπαιδευτικότουτμήματοςΈνταξηςκαιτηνδιεπιστημονικήομάδα(ΕΔΥ).

Όσον αφορά στηνφετινή «Τηλεκπαίδευση»,διαπιστώσαμεότιείχαμε συμμετοχήκαι εκπαιδευτικών καιμαθητών καθώςέχουμε οπλιστεί μετην εμπειρία της τηλεκπαίδευσης από το προηγούμενο σχολικό έτος. Τομόνο κώλυμα που αντιμετωπίσαμε στην διαδικασία στης τηλεκπαίδευσης ήταν η αποτυχία σύνδεσης με τοwebexπουοφειλότανστηνγενικήδιακοπήρεύματοςτονφετινόΔεκέμβριολόγωτηςκακοκαιρίας.

Β.ΣΥΝΟΛΙΚΗΑΠΟΤΙΜΗΣΗΤΟΥΕΡΓΟΥΤΟΥΣΧΟΛΕΙΟΥ

 
   

Θετικάσημεία

 

Τα θετικά σημεία του σχολείου ήταν:

Η άριστη συνεργασία μεταξύ των εκπαιδευτικών και μεταξύ των εκπαιδευτικών και γονέων.

Η καλή διαγωγή των μαθητών μας που φέρνει αρμονία στις σχέσεις μεταξύτους,αλλάκαιμετουςδασκάλουςτους.

Ο άριστος υλικοτεχνικόςκαι ψηφιακός εξοπλισμός τουσχολείου.

Σημείαπροςβελτίωση

 
   

Θετικάσημεία

 

Σημείαπροςβελτίωση

 
   

Θετικάσημεία

 

Η χρήση του υπολογιστή διευκόλυνε τη μετάβαση από την παραδοσιακή μάθηση σε ανοιχτά μοντέλα μάθησης,από την έμφαση στο ‘προϊόν’ της διδασκαλίας και μάθησης προς την ίδια τη ‘διαδικασία’ της μάθησης. Η χρήσηυπολογιστών δεν αφορά σε συγκεκριμένο περιεχόμενο προγράμματος σπουδών. Η χρήση τους στοχεύει στηνανάπτυξη της σκέψης των παιδιών, και την καλλιέργεια γενικών μεθοδολογικών δεξιοτήτων όπως γιαπαράδειγμα η επίλυση προβλήματος, προσφέροντας στο μαθητή μεγαλύτερη αυτονομία και έλεγχο στηδιαδικασία μάθησης . Για παράδειγμα, οι μαθητές μπόρεσαν να χρησιμοποιήσουν εκπαιδευτικό λογισμικό για νακατασκευάσουν γεωμετρικά σχήματα, να ανακαλύψουν τις ιδιότητές τους, και να ανακαλύψουν τις σχέσεις πουτα διέπουν. Χρησιμοποίησαν τα δίκτυα επικοινωνίας για να μοιραστούν πληροφορίες ή να συνεργαστούν μεάλλουςμαθητέςαπόάλλασχολείασεομαδικάπρογράμματα.Μπόρεσανναεργαστούνσεομάδες,να χρησιμοποιήσουν ένα πρόγραμμα προσομοίωσης σε συνδυασμό με βάσεις δεδομένων και λογιστικά φύλλα, γιανα πειραματιστούν, να συλλέξουν και να εισάγουν στοιχεία, να επεξεργαστούν τις πληροφορίες και ναδιερευνήσουν τις υποθέσεις τους. Μπόρεσαν επίσης να χρησιμοποιήσουν έναν επεξεργαστή κειμένου σεσυνδυασμό με το πακέτο παρουσιάσεων για να παρουσιάσουν την εργασία τους. Οργανώθηκαν καιυλοποιήθηκανδύοενδοσχολικέςεπιμορφώσειςστηδιάρκειατουσχολικούέτους.Ηπρώτηαφορούσεεπιμόρφωσητων εκπαιδευτικών στη χρήση του διαδραστικού πίνακα και η δεύτερη μεθοδολογικές προσεγγίσεις στην εξαποστάσεως εκπαίδευση....Οι εκπαιδευτικοί επιμορφώθηκαν στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση καιεξοικειώθηκαν, εκπαιδευτικοί και μαθητές, στην εξ αποστάσεως διδασκαλία είτε με σύγχρονη είτε με ασύγχρονημορφή.

Σημεία προς βελτίωση

 

Ο τρόπος με τον οποίο αντιλαμβάνονται οι εκπαιδευτικοί το ρόλο των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση είναισημαντικόςπαράγονταςστηδιαμόρφωσητουτρόπουαξιοποίησήςτουςστηντάξη,ιδιαίτεραστηνπερίπτωσηπουοινέεςτεχνολογίεςπροτείνουννέαεκπαιδευτικά περιβάλλοντα.Ηαλλαγήαυτή στουςρόλουςκαιτιςδιαδικασίες δεν είναι εύκολα αποδεκτή ή φανερά χρήσιμη στους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι συνειδητά ήασυνείδητα χρησιμοποιούν τους υπολογιστές για να στηρίξουν τις παλιές πρακτικές τους. Οι εκπαιδευτικοίχρειάζονταιχρόνογιαναχρησιμοποιήσουν,ναδοκιμάσουν,νασκεφτούνκαιναβρουνταδικάτουςνοήματακαισημασίες στη χρήση του υπολογιστή στη διδασκαλία τους, ενώ η επαγγελματική ανέλιξη των εκπαιδευτικών είναι αποφασιστικής σημασίας.

Γιατηνένταξητωννέωντεχνολογιώνωςμέσοενθάρρυνσηςνέωνεκπαιδευτικώνπεριβαλλόντωνμάθησης,είναιαπαραίτητο οι εκπαιδευτικοί να έχουν στη διάθεσή τους πόρους, υποστήριξη αλλά και χρόνο, έτσι ώστε ναμπορέσουν να αναστοχαστούν την υπάρχουσα πρακτική τους, να ανταλλάξουν ιδέες, και να σκεφθούν σχετικάμεμιανέαδυναμικήτάξης.Ηπρόκλησηγιατουςφορείςχάραξηςεκπαιδευτικήςπολιτικήςείναιναδημιουργήσειευέλικτα σχήματα που να επιτρέπουν κεντρική υποστήριξη και ανάπτυξη τοπικής πρωτοβουλίας, να αναπτύξειδομές τέτοιες που θα προσφέρουν τον απαραίτητο χρόνο για τον πειραματισμό των εκπαιδευτικών με τις νέεςτεχνολογίες, να αναπτύξουν μηχανισμούς ανέλιξης εκπαιδευτικών που θα ενθαρρύνουν την ανάπτυξηεπικοινωνίας εκπαιδευτικών στα πλαίσια κοινοτήτων όπου θα ενδυναμωθούν και θα αναλάβουν πιο ενεργητικόρόλοστηδιαμόρφωσητηςαξιοποίησηςτωννέωντεχνολογιώνστηδιδασκαλίακαιμάθηση..

Γ.ΑΠΟΤΙΜΗΣΗΤΩΝΔΡΑΣΕΩΝΒΕΛΤΙΩΣΗΣΤΟΥΣΧΟΛΕΙΟΥ

 

Λειτουργία

ΠαιδαγωγικήκαιμαθησιακήλειτουργίαΑριθμόςΔράσεωνπουυλοποιήθηκαν5

ΆξονεςστουςοποίουςυλοποιήθηκανΔράσεις): Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση

Σχέσειςμεταξύμαθητών/μαθητριώνΣχολική διαρροή- φοίτηση

Σχέσειςσχολείου-οικογένειας

Σχέσειςμεταξύμαθητών/μαθητριώνκαιεκπαιδευτικών

Λειτουργία

Διοικητικήλειτουργία

Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν

2

Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις)


Ηγεσία- Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας Σχολείο και κοινότητα

Λειτουργία

Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικώνΑριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν1

Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις )Συμμετοχήτωνεκπαιδευτικώνσεεπιμορφωτικέςδράσεις

Παρατηρήσεις / Σχόλια

 

 

ΣημαντικότερααποτελέσματατωνΔράσεων

 

 

Εφαρμόστηκαν ποικίλα οργανωτικά σχήματα στην τάξη (διδασκαλία στο σύνολο της τάξης ως ομάδας,εξατομικευμένη διδασκαλία, διδασκαλία με ομάδες εργασίας) ανάλογα με τους στόχους του μαθήματος και τιςανάγκες του κάθε μαθητή. Οι μαθητές χρησιμοποίησαν με δημιουργικό τρόπο τον εξοπλισμό και τα διαθέσιμαμέσα κατά τη διάρκεια του μαθήματος.Οι εκπαιδευτικοί ανέλαβαν πρωτοβουλίεςγια την υλοποίησηπροαιρετικώνεκπαιδευτικώνκαιπολιτιστικώνπρογραμμάτων,καθώςκαιαθλητικώνδραστηριοτήτων,μεσκοπότον εμπλουτισμό του Προγράμματος Σπουδών, την υποστήριξη της ατομικής και κοινωνικής ανάπτυξης τωνμαθητώνκαιτοάνοιγματουσχολείουστηντοπικήκοινωνία.Ιδιαίτερησημασίααποδόθηκεσεπρωτοβουλίεςπουαποβλέπουν στην υλοποίηση ειδικών υποστηρικτικών - αντισταθμιστικών προγραμμάτων για ορισμένεςκατηγορίες μαθητών. Τελικό προϊόν των δράσεων αποτέλεσε η οργανωμένη έκθεση επιστημών στον χώρο τουσχολείουμεπαρουσίασηαπότουςμαθητέςτωνεπιστημονικώνερευνώνκαισυμπερασμάτωντους.

Διαπιστώθηκε ότι αρκετοί εκπαιδευτικοί εφαρμόζουν εναλλακτικές διδακτικές πρακτικές, καθώς και κατάλληλαμέσα διδασκαλίας, αξιοποιώντας την χρήση των παρεχόμενων ΤΠΕ.Έγινε συστηματική και εκτεταμένη χρήσητωνδιαδραστικώνπινάκωνκαιτωνψηφιακώνπροβολέωνπουδιέθετανόλεςοιαίθουσεςδιδασκαλίας.

Ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας συντάχθηκε ύστερα από εισήγηση του Διευθυντή του Σχολείου, με τησυμμετοχήόλωντωνμελώντουΣυλλόγουΔιδασκόντων,τωνμελώντουΔΣτουΣυλλόγου Γονέων καιΚηδεμόνων και του εκπροσώπου του Δήμου Ραφήνας Πικερμίου. Επιπλέον, έχει εγκριθεί από την ΣυντονίστριαΕκπαιδευτικού Έργου που έχει την παιδαγωγική ευθύνη του Σχολείου μας, καθώς και από τονΔιευθυντή                 Εκπαίδευσης               (άρ.                          37,                                           Ν.4692/2020).ΟΕσωτερικόςΚανονισμόςΛειτουργίαςμε την έναρξη του σχολικού έτους κοινοποιήθηκε σε όλους τουγονείς και αναρτήθηκε στον ιστότοπο του Σχολείου. Αποτιμήθηκαν και εξετάστηκαν οι πρακτικές σχεδιασμού,εφαρμογήςκαιδιαχείρισηςτουσχολικούπρογράμματος,καθώςκαιπαράμετροιπουπροσδιορίζουντηνοργανωσιακή κουλτούρα των μελών της σχολικής κοινότητας (διαμόρφωση κοινού οράματος για το σχολείο,κοινό πλαίσιο αρχών και αξιών, συλλογικό πλαίσιο εργασίας και λήψης αποφάσεων κ.λπ.) και διαμορφώνουν τησυμπεριφοράτουςαπέναντιστιςλειτουργίεςτουσχολείου.

Οι μαθητές μίλησαν για τον εαυτό τους,τα ενδιαφέροντα, τις ανησυχίες τους , ή και τα προβλήματα πουαντιμετωπίζουνστοσχολείοαλλάκαιτηνοικογένεια.Οιμαθητέςπουαντιμετωπίζουνδυσκολίεςστηνεκπαιδευτική διαδικασία ασχολήθηκαν με δραστηριότητες όπως: συγγραφή ρόλων και δραματοποίηση αυτών,ομαδικές καλλιτεχνικές εργασίες, μαθητικές εκλογές και ενασχόληση με τα κοινά και απέκτησαν δεξιότητες καικλίσειςπέραναυτώνπουκαλλιεργούνταικατάτηνμαθησιακήδιαδικασία.Γιατην αποδοχή τηςδιαφορετικότητας έγιναν δράσεις κι οι μαθητές ήρθαν σε επαφήμε την κουλτούρα και τον πολιτισμό των άλλωνπαιδιώνμέσααπόσυζήτησηκαικατασκευέςπουεκφράζουνταδιαφορετικάβιώματακαι κουλτούρα.ΑξιοποίησανκείμενατωνμαθημάτωντουΑ.Π,ώστενασυζητηθείηέννοιατηςδιαφορετικότητας,νατονιστούνοιομοιότητεςμεταξύτωνατόμωνπαράτιςπολιτιστικέςτουςδιαφορές,τακοινά τους προβλήματα.Επιπρόσθετα,γιατηνανάπτυξηκοινωνικώνδεξιοτήτωνσυστάθηκανομάδεςμεστόχοτηνεκπόνησησχεδίων


εργασίας σεολατα γνωστικάαντικείμενα.

Απόταευρήματαδιερεύνησηςτουπαραπάνωάξονα(ερωτηματολόγιαπροςεκπαιδευτικούς,γονείς)διαπιστώθηκε ότι η αγαστή συνεργασία του σχολείου με τα όργανα της δημοτικής Αρχής και ιδιαίτερα τηςΣχολικήςΕπιτροπήςπρωτοβάθμιαςεκπαίδευσηςτουΔήμουΡαφήναςΠικερμίου,είχεωςαποτέλεσματηνυλικοτεχνική αναβάθμιση του σχολικού κτηρίου, τις απαιτούμενες επισκευαστικές παρεμβάσεις επ'ωφελείαεκπαιδευτικών και μαθητών καθώς επίσης και τη σχολαστική συντήρηση των μονίμων εγκαταστάσεων τουσχολικούκτηρίου(σύστημαπυρανίχνευσηςκαικατάσβεσης,αντλίεςνερού,μηχανολογικέςεγκαταστάσειςκτλ).

Οι παρατηρήσεις και η γενική εικόνα για τις σχέσεις μαθητών – εκπαιδευτικών που διαμορφώθηκαν από τοερωτηματολόγιο βοήθησαν στην αποτίμηση του αποτελέσματος που είχε η υλοποίηση του σχεδίου δράσης.Σύμφωνα με αυτό οι εκπαιδευτικοί της σχολικής μονάδας έχουν αναπτύξει σχέσεις με τα παιδιά οι οποίεςδιέπονται από τις αρχές της δικαιοσύνης, της αξιοκρατίας και της εμπιστοσύνης, δημιουργώντας ένα κλίμασυνεργασίας κι αλληλοβοήθειας. Όσον αφορά τις σχέσεις μεταξύ των εκπαιδευτικών παρατηρήθηκαν θετικάστοιχεία.Οιεκπαιδευτικοίτουσχολείουσυμμετείχανκαισυνεργάστηκανδημιουργικάγιατηνεκπόνησηπροαιρετικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων και δράσεων.Τέλος, οι σχέσεις μεταξύ των μαθητών βελτιώθηκανπολύ με την ενεργό τήρηση το Εσωτερικού Κανονισμού του σχολείου. Συγκεκριμένα ενισχύθηκε η αλληλοβοήθειακαιησυνεργασίαμεταξύτωνμαθητώνγιατηναντιμετώπισηδυσκολίωνόταναυτέςπαρουσιάστηκαν.

Αποτέλεσματωνδράσεωνπουπεριγράφονταιστηνπερίληψηήτανηεξοικείωσητηςπλειοψηφίαςτωνεκπαιδευτικών με τα εργαλεία τόσο της ασύγχρονης όσο και της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης επωφελείατωνμαθητών/τριώντουσχολείου.

Δυσκολίεςπουπαρουσιάστηκαν

 

 

 

Η ένταξη των νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση αποτελεί πολύπλοκη διαδικασία. Πρώτον, απαιτείυψηλά κόστη για τη δημιουργία υλικοτεχνικής υποδομής. Η διάχυση της αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών στηδιδασκαλία και μάθηση διαφορετικών αντικειμένων του αναλυτικού προγράμματος προϋποθέτει μικρή αναλογίαυπολογιστή:μαθητή για την εύκολη πρόσβαση εκπαιδευτικών και μαθητών. Παράλληλα, η τεχνολογίαεξελίσσεται ραγδαία, κάνοντας έτσι την αναβάθμιση και ανανέωση του εξοπλισμού ένα ακόμη μόνιμο κόστος,ένα θέμα το οποίο δεν έχει ακόμη αντιμετωπιστεί διεθνώς. Δεύτερον, απαιτεί δεξιότητα αξιοποίησης των νέωντεχνολογιώναπότουςεκπαιδευτικούς,δεξιότηταπουδενπρέπειναθεωρείταιδεδομένηγιατουςεκπαιδευτικούςειδικοτήτων εκτός της Πληροφορικής. Επιπλέον η δημιουργία ποιοτικού εκπαιδευτικού λογισμικού είναι μιαπροσπάθεια που απαιτεί χρόνο, μεγάλα κόστη και διεπιστημονική συνεργασία. Η παραγωγή ποιοτικούεκπαιδευτικού λογισμικού έχει επίσης αποδειχθεί πολύπλοκη διαδικασία. Επίσης ο συνδυασμός θεωρητικώνθεμάτων (νέες τεχνολογίες και εκπαίδευση, οργάνωση της τάξης) με πρακτική εξάσκηση και δημιουργίαεκπαιδευτικών σεναρίων έχει επισημανθεί ότι είναι απαραίτητος σε μια επιμορφωτική διαδικασία. Παράλληλαεντοπίστηκανπροβλήματακαιαδυναμίες,όπωςδυσλειτουργίεςστησυνεργασία,δυσεκπλήρωτοιστόχοι,ανάγκηεξοπλισμού του εργαστηρίου πληροφορικής με σύγχρονο ηλεκτρονικό εξοπλισμό καθώς ατομικός ηλεκτρονικόςεξοπλισμόςτωνεκπαιδευτικώνγιατηνπεραιτέρωανάπτυξητωνψηφιακώνδεξιοτήτωντωνμαθητών..

Ταθέματαμηαποδεκτήςσυμπεριφοράςτωνμαθητών/ριώνστοΣχολείοαποτέλεσαναντικείμενοσυνεργασίαςτωνγονέων/κηδεμόνωνμετον/τηνεκπαιδευτικότηςτάξης,τονΔιευθυντήτης

σχολικήςμονάδας,τονΣύλλογοΔιδασκόντων/ουσώνκαιτηΣυντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου,προκειμένουναυπάρξειηκαλύτερηδυνατήπαιδαγωγικήαντιμετώπισητουθέματος.Σε

κάθεπερίπτωσηκαιπριναπόοποιαδήποτεαπόφαση,λήφθηκευπόψηηβασικήαρχήτουσεβασμούτηςπροσωπικότηταςκαιτωνδικαιωμάτωντουπαιδιού.

ΑνάδειξηΠρακτικώνκαιπροτάσειςγιααξιοποίησήτουςαπόάλλασχολεία(προαιρετικά).

 

Προτάσειςγιααναγκαίεςεπιμορφώσεις

Joomla Templates by Joomla-Monster.com